fredag 1 april 2011

Det va fredag idag va..?!

jag har nämligen inte märkt av det..denna dag har varit som precis vilken veckodag som helst, trots att jag sluta jobbet 13 coch NU sitter jag hemma och har snart tagit fredag kväll..bara lite avplock i köket och dusch sen är väl klockan i rätt tid för bingen! En eftermiddag i stallet med smak prov på "hästskötar" yrket..inte för den sakens skull, men tror inte det är nåt för mig;) Ridning själv efter det och oj, vet ni..fan det är så jäkla kul just nu, jag tror jag har börjat hitta "rätt" stil, metod och framför allt lugnet i mig själv..åhh, det går så bra nu för tiden! Oki, nog om det..börjar baka lite här hemma inför söndagens fika, nä det kommer inte bli gammalt och tycker man det..ät inte! Tjejorna i stallet blir överlyckliga på måndag då! Mitt upp i "stessen" på väg hem, middag kanse..? Lunchen bestod av Mc donalds och eftersom jag hade muggen kvar i hållaren i bilen kände jag..va fan, kan juh inte åka dit igen! Så med försäkrad, ej dryck i muggen åkte den på bilgovlet och gled snabbt igenom DT:n på Max..sån där härligt nyttig dag..NOT, som alltid vid FF hemma! Nä om man skulle göra den här fredag kvällen då! See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar