tisdag 5 april 2011

Smutskastning, beklagan, finns det nåt bra?!

Låt han säga sitt? Känner att jag måste säga att det finns bra saker oxå, när det väl gäller då får jag hjälp, när han själv vill..men tycker inte man ska jämt behöva be om saker? Vet att folk runt omkring oss säkert tycker och har en helt annan syn på sakerna, låt han ha kul oxå..har han inte det varje och varann helg..? Säg nån gång jag ens har påpekt, du får inte..? El kan du inte va hemma? ALDRIG, jag förbjuder inte! Men iallafall, över till dom bra sakern..ja, vad var det nu då? Behöver jag hjälp till en tävling vare sig det är som chaufför eller skötare, följer han med! Fixar all vinterns ved Jag har en väldigt stark egen vilja och han ger ofta med sig på den, vare sig det gäller kvällens mat som han vill ha men inte jag..då blir det, det jag vill ha! Kanse no big deal, men en fin tanke! Haha, där tog det slut..men helt enkelt kan man säga att han är väldigt vänlig! See you..

2 kommentarer: