torsdag 21 april 2011

Påsken är här

och vet vankas långledigt för dom flesta va..?!
Varför ska alltid solen lysa när man ska beta av mil??
Herregud det är redan slutet på April tiden bara rusar förbi en, man hinner inte ens njuta av dagarna med bra väder! Vart tog början av 2011 vägen?
Själv slutar jag 12:00 och gå gasar vi ner till Söderköping och det ska bli riktig nice och komma iväg på liten "mini semester" utan några måsten och en jädrans håll-igång..eller håll-igång lär det bli med tanke på hur mycket vi ska göra varje gång men kul är det!
Dagarna ser ungefär ut såhär: Frukost, hundpromenad, fika, shoppning, lunch, shopping, fika, mellis, shopping, shopping, middag, hundpromenad
Som ni ser är det mycket shopping och jag hoppas på det även dennag gång, butikerna har väl öppet?!
Jag har lite saker jag MÅSTE ha, ja jag menar verkligen måste, måste..inte "måste"
Min nål på platrongen gick sönder, så en ny sådan är ett MÅSTE! Ska juh tävla måndag för laget i Botkyrka, ska bli mycket spännande!
Sen finns det alltid ett och annat som slinker ner i korgen..korgen? Vi jobbar kundvagn!

Undrar om Påskharen kommer till mig?!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar