tisdag 31 augusti 2010

Våga ta chansen!

jag är en sån äkta person som vill ha förändring men gör inget åt det..vågar inte chansa, för många frågetecken som avskräcker mig!
Jag har alltid trivits med det jag gör, men mer och mer så ökar lusten för att göra nåt annat detta pga att jag inte trivs på platsen, för det gör jag och verkar uppskattad hos dom flesta, men nja..det är ett och annat som inte riktig funkar och det trista i det hela är att tidigare har det ALDRIG varit några problem och har alltid trivits med allt o alla, det är inte detsamma nu! Vill ha det som förr!
Men har kollat ett och annat, så vi får se vad framtiden har att erbjuda!
Annars så kör vi ett 12-timmars pass idag pga omständigheter och ikväll kommer jag sitta på läkaren i ridhuset och avnjuta en kopp kaffe, havregryns tårta och kolla på medans min tränare rider min häst, kan det bli bättre?!=)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar