fredag 13 augusti 2010

Bara lördagen kvar

sen är det dax för årets första tävling att träda i kraft, ska bli super ocj jag hoppas innerligt att han sköter sig så där fint som han brukar göra!
Känns som om jag har en bra plan för uppläget så ett steg i rätt riktning och lärning, herregud..aldrig ens varit så där dressyr biten nånsin i mitt liv och tävling har alltid fått stanna vid dröm..och nu, nu verklighet!
Mitt mål är hela tiden att göra bättre ritter och klättra mig uppåt, nån gång ska jag vinna!=)
Men kan även ta dåliga resultat samt kritik eftersom jag hållt på med hundutställning sen 10år ålder så och det är lika där..bedömnings sport, men bara jag är nöjd med min ritt så struntar jag i domar resultaten!
Mina första hästskötare Sandra ska juh ta ännu ett steg ut i vuxenlivet och skaffa egen lya så hon kommer springa mellan lägenhets visningar men som tur är finns det fler guldpersoner, Megan och Sara, mina räddare!
Återkommer med info, resultat osv!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar