tisdag 17 augusti 2010

Hur svårt kan det va?!

har sån beslut ångest över om jag ska byta transport eller inte?!
Varför: Dålig ventelation, lite mörk, ett par år på nacken
Byte: Mitt dröm släp är väl mer eller mindre ett UME släp, med sadelkammare och hela kitet.
Just nu är det juh köparna marknad, men man ska juh ha dom där pengarna då oxå helst och i överigt är jag ändå nöjd med mitt släp i övrigt, det är en bra kärra!
Dock har jag egna idér och vet att H´s pappa är bra på ombyggnationer, så ett besök där med kärran så har nog alla åtgärder fixat sig!
Så tror nog att jag kollar över den lösningen först..sätta in taklucka? Ordna öppningsbara fönster? Göra en sån lucka fram till?
Då har jag min ultimata transport!
Köpa ny är väl kanse bara lite för syns skull oxå va..?!;)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar