måndag 23 augusti 2010

Innan lyckolampan tar över

när mätaren på bilen visar att du kan åka 60mil innan det är dax för påflyllning, det gillas!
Men när den dragit 35liter på 5mil, då börjar dom flesta börja kanse fundera på o byta bil..om man är vanlig svensson!?
Nä, men min lilla svarta pärla hade fått nåt knas igår..i torsdag innan jag åkte iväg så vet jag att 10mil va det man kom, så till hemkomsten så var det tankning på G, men igår när jag starta upp pärlan så får mätaren frispel och tickar upp till nästan full tank..vem är så generös o tankar under tiden vi är borta?!
Nä, trodde väl det..på väg hem så skönt mätaren från 66mil till 25mil..så ekomomisk va den inte då!
Måndag, fint väder..kan det va bättre..?!
Ja, det kan det..om det t.ex skulle va fredag så skulle jag få gå hem om 6min!=)
Och man hade varit ledig 2dagar!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar