torsdag 19 augusti 2010

I vått och torrt!

har nog aldrig haft så bra i ett stall som jag har det just nu?!
Alla trivs och jag har världens bästa stall kompisar!
Som ställer upp i vått och tort, hjälper en, flänger med runt på olika aktiviterter, berömer en och viktigaste av allt..när självförtroendet börjar svacka då är dom där som gubben i lådan och rycker upp en!!
Det är liksom aldrig några problem när man ska, krisar eller skulle hända nåt, då finns dom där!
Ikväll bär det av mot Söderköping och kräftskiva varvat med hundutsätllning hela helgen, och då finns dom där..och bästa av allt, snälla Sara tog med öppna armar emot mitt förslag..rida hoppe på lördag;) Så då slipper han stå 3dagar och vem är inte mest överlyclig över det, jo jag!
Självklart så ställer jag upp ifall dom behöver hjälp med vad det än kan vara..
Kan varken med ord eller visa hur tacksam jag är och ni är verligen GULD värda!!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar