måndag 9 augusti 2010

Första dagen

efter 1månads sovmorgon och sena kväller så var det återdax att ställa tillbaka alarmet på 05:00 och återgå till en trist vardag med jobb och allt som hör till!
Kunde inte jag fått den där drdömvinsten på 81 miljoner?? Då kunde jag med gott samvete ringt upp chefen på bums och begärt ledigt ett tag till..!
1,5tim kvar och allt har hittills funkat på mitt vis och det har varit en lugn tack, tack och lov..nästan lite små trist pga för lite jobb..hellre kilometer lång kö och tiden går än sitta och invänta bilarna.
Och nu börjar jag komma igång på alla plan, så imorse bestämde jag mig för att anmäla mig ytterligare till en tävling med hästen..så 4st är planerade nu inom loppet på ca 1,5mån..nu jäkla kör vi! Rutin, rutin ska införskaffas och hela tiden strävan efter bättre ritter hela tiden!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar