onsdag 18 augusti 2010

Ångest!

börjar kanse inse att jag har "tagit vatten över huvudet" när jag nästa helg ska föröska styra runt en LB:3..automatiskt så ökar juh chansen till bra procent och ev plcering markant mot en LC eller LB eftersom domarna blir mer hårda juh längre upp i klasserna man kommer!
Dock så vet jag om mina brister både som ryttare och häst har..eller snarare ryttare, för rider jag inte ordentligt så går han inte!
Men tanken börjar nästan skrämma mig!
Så nu måste jag ta och åka land och rike runt med kussen så han får se olika platser, saker osv..så det inte händer igen, att han blir rädd för div olika saker!
Och vet inte om jag va så planerad när jag hej vilt anmälde mig kors o tvärs..men nånstanns inom mig så säger en liten djävuel, nä..nu jäklar kör vi! Och på andra sidan står fegis och undrar vad det kommer va för fina hästar där?! Dumt tänk, jag vet..men jobbar på det!
Men iallfall så får jag koppla bort det ett tag i helgen, ska åter till Söderköping på kräftskiva och det ser jag verkligen fram emot! Kombinerat med hudutställning..men eftersom jag inte har en hund med topp päls just nu så står jag över ett tag, så jag åker bara med som coach, handler och hejjarklack!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar