tisdag 24 augusti 2010

Är man för bekväm?!

när man vaknar på morgonen o inser att det regnar och man inte har lust till och göra sin planerade utflykt?!
Varför måste man nästan alltid ha fint väder varje gång man ska göra nåt??
Nä, bestämde lika snabbt för att jag ska ta tjuren vid hornen och nu SKA jag göra detta iallafall, inget ska få stoppa mig!
Ska övervinna min "rädsla" med att lasta min häst själv idag(chauffören har en hjälpande hand med) och åka till Torsholma för att rida, bara för övnings skull..anledning är för att vi ska få rutin, sista tävlingen va det juh ett och annat som spöka så nu ska vi ta kol på spökerna en gång för alla..så nu är det bara och åka,åka och åka..öva, öva, öva!
På lördag är det dax igen, med en viss osäkerhet att det kommer gå ok..han juh programmet i huvudet, men till häst va det en helt annan sak, hmm..aaa, hoppas på det bästa och att jag åtminstonde kommer runt utan felridning!
Behöver fler ställen och åka till, tips?!
Kommentera..
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar