torsdag 26 augusti 2010

Besegrad innan start

vet inte riktig vad som hände med alla mina hästskötare jag hade?!
Alla åker med som vanligt..men med egna hästar och ska komma in och dessutom konkurrera med mig i samma klass..hallå, min karriär först tack!
Känner mig besegrad innan jag ens starat, inte för att min häst är dålig..utan jag kan juh när det börjar närma sig känna att jag kanse inte riktig är redo för den här uppgiften i den här klassen..men WTF nu hag jag anmält mig kors o tvärs så nu är det bara och göra det bästa av situationen, inte f*n tänker jag avanmäla mig iallafall!
Det mesta handlar nu om att JAG ska lära mig rida ordentligt och att det hänger på mig nu..ikväll är det sista träningen inför lördag och har varit i en liten dålig ridsvacka känns det som, hoppas det blir ändring på det idag?!
See you..

1 kommentar:

  1. Håller tummen för eliten!! Sträck på näsan, ni e bäst!! Hoppas vi ses nästa gång du kommer upp till oss..tredje gången gillt! Kramar

    SvaraRadera