lördag 21 augusti 2010

SM i fyrverkerier


undrar och kommer säkret alltid att undra vad det är för sport och tävla i?
Men vilket som, det va super häftigt och titta på och precis som vi alla andra som håller på med nån form av sport så har dom lagt ner tid, pengar, övat och sin själ i hela grejen!
Det enda jag tänkte på när jag stod där och höll på o få nackspärr va hur mkt pengar detta kostar för dom? Jisses, va juh en och annan raket som fyrades av..
Och som vanligt när befinner sig här i Söderköping så är shopping ett faktum!
Idag vart det ett volang linne av en annings annorlunda färgval för att vara jag, 49kr på Gina Tricot, fynd igen!=)
Nä, med super värkande rygg ska jag försöka vanka mig upp till "rullande hemmet" för en god sömn!
Nä, först en kopp kaffe, sen...
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar