onsdag 1 september 2010

Saker börjar falla på plats..

börjar juh förstå ett och annat för jag verkar juh sitta på den åttrovärda platsen som vill kommas åt av en och annan!
Har dels fått det lite bekräftat från andra runt omkring mig samt även från denna person, fast i en liten snällare och smörigare form..frågan är vem som kommer gå segrad ur detta?!
Uthållighet tror jag är det rätta ordet..denna person har varit mkt godtalad innan platsbytet, men jag har lärt mig hur denne funkar och man behöver inte känna en person väl för det!
Ska man tycka synd om en sån person?
Vilket som, idag är det dax för ännu ett veckans sista 12-timmars pass, för det är ingen hit..dels för att det blir väldigt sena kvällar och det är ingen full rulle här så dagarna blir ganska långa, men igår lärde jag mig en ny sak..en negativ tanke, 3 positiva..
Så mina 3dagens positiva är:
Sista 12-timmars passet
Fint väder(igen)
Och en ny kick hästinfluensa!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar