måndag 20 september 2010

Vi gjorde det!

som vi länge prata om men aldrig lyckats få till pga av olika anledningar..mkt som ska stämma in när man är fler med och leker!
En tjejmiddag som innehålla mig, min syster, Tezzi mina kära bästa vän som mindre, va hände?! Har sprungit på varann lite snabbt nån gång på nån marknad, centrum osv och kommer inte ens ihåg när vi sist gjorde nåt..?! Det vill jag nog inte minnas heller, va alldeles för länge sen!
Giovanna, som tyvärr inte kunde komma pga jobb..vi hängde alla tre, jag, Tezzi och Gio och det va alldeles för länge sen oxå! Nä, nu måste vi skärpa oss tjejer!
Kan tyvärr inte skryta med mitt bakverk denna gång,som skulle bestå av kladdkaka..vart juh bra inuti i, kladdig och god, men hade vridit på ugnen för potatisen och svicss in med kladdisen men med lite skrap upptill så vart det helt ok, bättre lycka nästa gång!
Det var lördagen det..söndagen bestod mest av slapphet hemma och stallet, och det va länge sen jag hade en sån här slapp helg, förtjänar man det ibland?!
See you..

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt =)

    SvaraRadera
  2. Aaa, det va mkt trevligt!
    När ska vi styra middag då?!;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha det är tanken som räknas gumman!!
    Ja, vad fan hände? är så sant så..
    Jag vet iallafall att det är så skönt med dig för trots att vi inte umgåtts på x antal år så var det som om vi tog vid där vi sist lämnade varann så att säga, det är så skönt med dig och Lena! Man vet var man har er!
    Vi måste ju boka upp fler sådana här kvällar! ;-) <3

    SvaraRadera