onsdag 8 september 2010

När man väl hittat han..

som va bra, förklara varför, hade bra tider, som åtgärda problmet och man hade råd och återkomma till!
Nä, då har han typ slutat..Kiropraktorn!
Har varit både hos kleti o perti och aldrig riktig vart nöjd med vare sig behandling eller förklarning tills va det kan tänkas vara, sponsring kallas det och jag som vandrande reklampelare!
Så jakten på en ny börjades..fick lite tips här o var, men besätmde mig nu för att välja den närmaste till och börja med, så Sollentuna kl 14:00 idag..så hoppas jag att den olidliga smärtan nu i ryggen försvinner!
Bestämmt mig nu oxå för att stenhårt börja pumpa med mina gummiband, och jagar alla möjliga redskap jag fick upp ögongen för på sits föreläsningen som både ska töja muskler och stärka! Ner på nya Stadium outlet i Arninge igår och skulle jaga viktmaschetter, men icke..så gick därifrån med en jätte leksaksboll!;)
See you..

3 kommentarer:

  1. Bra där Linda! Jag köpte min pilatesboll i juli 2009 ( då jag fö skaffade boken som föreläsningen hade sitt materiel ifrån) och var flitig i ca 2-3veckor innan den bara låg och tog plats och samlade damm ;) Nu ligger den i sin förpackning i en av garderoberna :) Ska nog blåsa upp den igen... Jag har en jättebra Naprapat som jag verklgen kan rekomendera... Kjell Gottling på Djursholms hälsoteam.

    SvaraRadera
  2. Oki, jag måste verkligen ta tag o fortsätta då jag så har problem med ryggen och det hjälper faktiskt..har börjat strecha musklerna nu oxå och jagar den där rullen(som du fick visa) och vikterna!
    Kommer bli en grym ryttare, kom igen nu Anna..kör!!=)

    SvaraRadera
  3. Visst... Nu har jag plockat undan massor i den stora möblerbara hallen på övervåningen och ska bara blåsa upp balansbollen :) Lägger dock till dessa övingar (http://obergs.blogg.se/2009/july/balansboll.html) till de som Birthe visade oss... Någon rulle har jag inte, så jag får försöka hitta något annat... Jag tror dock inte att jag kommer att bli en "grym" ryttare, bara möjligen mer balanserad ;)

    SvaraRadera