tisdag 14 september 2010

Misstag kostar

alla har vi gjort olika saker i livet som medfört att vi förlorat nåt som vi kanse aldrig kan få åter, allt från pengar till vänner!
Och en annan ska juh inte va sämre..dock har jag mer o mer förstått att mina misstag har kostat en del och tyvärr så, kan jag inte skylla på nån annan än mig själv..allt från elak kommentarer till fylle slag! Registret kan göras stort..lider jag av det?!
Jo ibland kan jag känna att måste ni verkligen snacka om dom sakerna nu, just när jag sitter brevid..?! Det man inte vet det lider man inte av!
Och när man inte ens har blivit tillfrågad, då vill jag ännu mindre höra av saken..lider jag av ej bjuden eller objuden? Det spelar ingen roll..för vad jag än är, så tänker jag ändå inte gå.
Eftersom alkoholsinnet(inte alkolist) är det absolut sämsta hos mig, så har jag hur tråkigt det än låter..så har jag lagt det på hyllan, jo..jag trivs bra hemma i min soffa! Pigg och kry dagen efter..är det därför jag inte får nån inbjudan?!
Jaja, många fundering men inga svar!
Det ska kännas att man lever..det ska kännas att man gör misstag!
See you..

2 kommentarer:

  1. jag förstår vad du menar. Man har fått jäkligt mycket stryk efter sina misstag, och man har själv gjort bort sig redigt.
    Men det ska alltid hänga kvar..

    Men jag gör precis som du, lägger mig i soffan och pillar mig i naveln medans alla är ute och super och får dagen efter ångest..VÄS= Våga Älska Soffan =P
    Men du, ska vi inte slå ihop våra soffor? Jag/vi ska flytta både hästar och boende ut till angarn. Då kan vi kanske leka mer??
    Kramar

    SvaraRadera
  2. ett av mina favoritcitat...

    "En vän är den som beundrar dina förtjänster och ser igenom fingrarna med dina fel"

    Herrejösses Linda... Vad har du för vänner?

    SvaraRadera