fredag 24 september 2010

Ingenting går bra nu

Varken ridningen, humöret, ekonomin, allt, allt känns det som..vill bara lägga mig i kistan under jorden för ett tag och kliva upp när man hittat tillbaka livsgnistan!
Denna vecka har varit sämst..efter hoppningen i måndags så har min häst bara känts as mega trött och jag själv har hängt upp mig på högerställningen vilket resulterat i dålig ridning, tålamodet har inte varit på topp och inför imo, tävling så har jag nog ställt för höga krav på både mig själv och hästen..ena gången gråtar man för att det går sååå bra andra gången för att det inte gåra lika bra, det är juh skiiiit svårt o rida, vad har jag gett min in på?!;)
Och humöret, allmänt jäkla piss trött hela veckan och jag verkar ha tappat det bättre humöret nån annanstanns?!
Ekonomin, ja..vem klagar jämt på att dom aldrig har pengar, när man har häst?!;) Närå, men när man bli överröst med räkningar gång på gång och allt ska alltid lyckas komma när man råka håva in en extra slant, bara för att dom ska gå åt?! Jag gillar när man bara har ordinare räkning eller mindre!=)
3 positiva nu, det är jäkligt svårt..jo, en kan jag:
FREDAG!!
Tävling imo
Oki, en till, en till..nja, den va svår!
See you..

2 kommentarer:

  1. det kommer gå bra vännen. Keep it up! Det verkar alltid komma perioder när allt bara går åt pipsvängen. Men sen så bara vänder allt igen. Håll modet uppe så löser sig allt!
    Du vet vart jag finns om du behöver "bara vara"..
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Fasiken!... Allt jag skrev försvann :(

    Hästen kostar dig ännu mer om du inte har roligt. Ta ner kraven på dig själv och njut av att du faktiskt kan välja om du vill tävla eller inte. Det finns inget som säger att man måste tävla för att man har egen häst. Plocka ner allt till delmål. Gå ut på banan och le -ha roligt. Jag har en trasig häst så jag har inte möjligheten att välja tävling eller inte för närvarande... Inte ens träning... DET suger verkligen. Håller tummarna för dig i morgon när du går ut på banan med ett bländande leende :)
    Kram!

    SvaraRadera