fredag 17 september 2010

Lutar åt ett byte..

har mer el mindre bestämmt mig för och byta transport, har i dagsläget ett Kylinge, boggie, -99 som jag är jätte nöjd med..varför byta?!
Jo, lånade Sandras Thule Safir på tävling och han stod så himla bra i det och han sotd där så snällt hela(halva) dagen med den där luckan fram, upptill öppen så han kunde se vad som händer runt omkring, gillar inte när som ska stå och hänga ut genom skötardörren kan bli så otäcka sår!
Har även börjat lite grann och kollar på Chevel Liberte vagnarna, tänkte åka o kollapå IRL när tillfälle ges, någon som har nåt tänkvärt, prisvänligt tips på transport, kommentera?!
Eller är du på jakt etfter ett första gångsköp av transport, jag ångrar inte mitt första-gångs-köp!
Igår va det träning för min ordinare tränare, och hur bra gick det inte..super! Man kom dit när man får ett extra kick, när man blir alldeles tårögd för att det går så bra, man att man har sån bra känsla och man liksom bara, shit är detta min häst?!=)
Jag kanse inte är sämre än dom andra(pga ej rent halvblod), kanse inte behöver kämpa sååå mkt mer än dom andra(pga ej rent halvblod), jag kanse inte är en sämre ryttare??!
LYCKA!
See you..

3 kommentarer:

  1. Självinsikt är ju bra, men även den behöver vara realistisk. Du ska inte klanka ner på dig själv. Se dina framgångar och glädjs åt dem. Jag har försått att du har en svår häst och visst tvivlar man på sig själv ibland. Men handen på hjärtat... Hur många hade varit envisa nog att få fason häst och sig själv samtidigt? Många väljer "färdigt material"...Inte så svårt att lyckas då, eller hur :) Hur många tror du skulle rida din häst lika bra som du? Min häst är för svår för mig och jag misströstar ofta, men jag lär mig allt eftersom. Det är bara synd att hon är 17 år OCH ett hbl ;)

    SvaraRadera
  2. Du har en sjukt fin häst ju =P Och rör sig bättre än de flesta halvblod, belive me i know.
    Så du ska ha världens största eloge som kämpar så!!!
    Tänk om en annan hade samma Go som du!

    SvaraRadera
  3. Ni vet precis hur man får mig på bättre tankar, humör och ett nytt ryck! Tack för dom super orden, nya tag inför tävlingen nästa helg, super taggad! Nu kör vi!

    SvaraRadera