fredag 21 mars 2014

Välkommen till snorstugan!

börjar övergå till slem i halsen, hosta, kallsvettningar!
Förvånas varje gång över hur mycket snor man kan producera? vad är snor?

Igår tog jag tillfälle, frisera hästen när jag ändå kände mig OK, motbevisad när jag satt till häst.
Herregud vad jobbigt det var att rida! Ingen ork överhuvudtaget, nu gäller det verkligen att dra ner på tempot när tillfälle ges och behålla alla kläder på, oavsett hur mycket jag svettas om jag ska orka med söndagens start, jag ska!
Idag vila för hästen, mocka och sko-kräma stövlarna sedan hem och "chilla" innan det är dax för bio.

Hade det inte varit för att jag verkligen verkligen vill se kvällens film, Tommy hade jag avstyrt och lagt mig på soffan istället, men hur ansträngande kan bio va?


Tills vidare, ha en trevlig fredag..håll en tumme eller båda, dels för:
1. Jag inte blir mer sjuk!
2. För starten på söndag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar