torsdag 13 mars 2014

Torsdag

visst gör vädret en gladare?! Kan inte få nog!
Kill my self, if it comes snö till helgen..har inte vågat kolla väderprognos själv, bara hört..är det sant?

Min mat-dag trodde jag skulle klara mig ifrån matlagning denna vecka, jag har juh räknat ut...fel tydligen!
Jag och pappsen, vad lagar man snabbt, enkelt?
Insperationen är noll, det känns som om man äter samma sak hela tiden. Kanse köpa hem pizza?;) Nackdelen: Ingen matlåda.
Men imorgon slipper, fick bestämma istället, hamburgare! Förmodligen garanterat bättre, som alltid än Kick-offens middag som vi ska på imorgon, avlägsnar illa kvickt efter all viktig information är dragen, hem till soffan!

Helgen bjuder på? Lugn!
Men innan fredagens slut har jag nog hunnit boka upp mig på nåt, en fika med vänner står öppen!
Hundbad...är välbehövligt! Orka?
Jag ska försöka att inte överboka..som vanligt! Jag är rätt expert på det när jag har just såna här helger, inget planerat då kollar jag runt med allt o alla och sen vet jag inte hur jag ska ta mig ur "knippan".

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar