tisdag 25 mars 2014

Pengar in, pengar ut..

Det eviga spelet som aldrig kommer ta slut!
Jag betalar alltid räkningar den 25:e, känns på nåt viss tryggt, en rutin.
Ogillar när fakturor kommer efter 25:e, känns som en "extra" även fast man vet att den kommer, vill ha alla på en gång, betala och sen vet jag vad man har att leva för.
Hatar autogirobetalningar som dras den sista varje månad..man får känna sig "rik" för 5-6dagar, jobbigt när man glömmer bort och tror att..

orolig mage nån/några dagar efter lön, hur det ska räcka? eller före, kommer det räcka?
Jag brukar ochså ha det, jag vet att det aldrig "räcker" men idag är jag lugn, jag känner mig stark, är det vädret? 
Närå, det är bättre och nästa månad blir det plus i kassan igen ett lån bort, Volvo´n in my memories for always, tjoho!

Efter jobbet sticker jag iväg på massage,..knappt en vecka sen sist, lyx! 
Vi bestämmde att behålla tiden idag och fortsätta jobba med mina axlar, tur att jag i förra veckan insåg att nåt behövdes göras och inte väntade till dagens tid..steloperad nacke, hello liksom!

Dax att betala räkningar..hörs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar