tisdag 4 mars 2014

Tisdag, hej

haft lite torka! Eller kanse egentligen inte..bara inte ork till att skriva ihop nåt bra.

Planerna inför sommarens arrengemang går som en dans, allt under kontroll igen! Och jag vet att vi kommer lyckas, precis som jag vill.
Och mitt största, nästintill omöjliga kändes det som ett tag är....DONE!

Som vanligt i denna årstid har jag en dålig hund. Fast inte den vanliga, Nalle utan Muffins. Vi är nu vana med detta, vet precis vilka åtgärder vi ska vidta för att stoppa det. Fisk/ris/10-tal torra kulor och diet från veterinär, små portioner flera gånger om dagen. Börjar man första dagen så har det redan börjat vända till dag 2, + cirka 5dagar brukar jag köra för att va säker.

Annars rullar allt på som vanligt. Idag äntligen dags för LaserLisa, massagen i fredags va bara en "uppvärmning" men väldigt behövnade. Släppte på den värsta värken så jag kunde röra mig igen. Helt sjukt hur man som 27år, snnnart 28  kan va så stel.




1 kommentar:

  1. Jag sa ju att du kommer att få det som du vill! Bara du bestämmer! Allt faller på plats...tänk blixtlås!!
    Och det där med kroppen...måste du se till att få i ordning! Så kan "vi" inte ha det...du ska vara som en älva...... Tjingeling Tingeling!!

    SvaraRadera