torsdag 20 mars 2014

Stoppa bacillerna!

det börjar bli ett faktum, en ordentlig förkylning är på gång!
Jag försöker göra allt i min makt att förhindra det, supit i mig kang-jang, nässpary, halsen börjar värka, vad gör man åt det(?), fram med vinterkläderna igen!

Det har kommit en del snö på kort tid, igår ikväll var det bara fram snöskotten och fixa "gångar" på baksidan så hundarna har nånstanns att rasta sig, dom "ramla ner" som på ett moln, plupp ner i snön innan jag han skotta. Gissa hur dom såg ut när dom kom in? Kramsnö långhåriga hundar...hello blöta golv!


                           My BF right now, spraya-smörja, spraya-smörja,


Igår red jag igenom MSV:c1 programmet och efteråt slog det mig: Det bara flöt på, jag behövde inte tänka på nästa sak, jag bara red. Känns bra inför söndagens start, hoppas den känslan hänger med och åtminstonde hälften av den energi som fanns igår!
Imorgon är det vila-frisering som står på schemat,hoppas på mildare väder så man kan duscha hästen(?), annars, kan jag lösa det med vi har juh lyxen med solarium i stallet!
Fick ett erbjudande om bio och middag imorgon kväll, bra sätt att avsluta jobbveckan och påbörja helgen på, ser fram emot!
Jag ska försöka att göra så lite som möjligt i helgen så jag är fit-for-fight till söndag!

Varför börjar det snö lagom till jag ska gå ut?

See you..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar