tisdag 11 mars 2014

Solsken, plusgrader

tussilago och idag har jag sett mina första fjärilar, vilken dag!
Under min rast leta jag upp en sten och satte mig i solskenet 10minuter,jag och hundarna, hoppas innerligt att dessa dagar fortsätter(?)!
Hörde rykte om snö, kan det ens va möjligt?

Idag, om jag hinner ska jag svänga ner till Kicks och verkligen dubbel kolla info, kanse lika bra och boka in ochså..det låter för bra för att vara sant!
Men alla bitar börjar fälla på plats en efter en, slutet på månaden är det dax att kolla upp barrets styling.
Kommer med hjälp av vänner i helgen prova lite på egen hand med, vi får se vad det blir!

1timme kvar av jobbdagen, promenad med hundarna i väntan på dukad middag..nästa vecka är det slut med det, kanse erbjuda "sop rummet" med billigare hyra? friggan?

Tills vidare, simma lungt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar