fredag 7 mars 2014

Felstavning= stavas Iphone

Är det fler än jag som upplever att det blir mycket felstavningar med en Iphone? Jag upplevde aldrig det i början men senaste tiden, vet jag inte hur orden kan se ut, det är som om vissa bokstäver är "förskjutna" så hamnar man för nära N blir det B, nära Ä blir det Ö, skit irri..svenska va mitt bästa ämne i plugget!
Jag som aldrig skulle ha nån VVI, våga vägra Iphone..varför stod jag inte på mig?

Jag har aldrig blivit övertygad och kommer aldrig bli heller längtar, har börjat räkna ner tills jag får byta igen, aldrig varit nöjd!
Funderar på en Nokia lumine(stavning), nokia, gillar nokia..min första touch scren, tyvärr lyckades jag få tag i ett måndags exemplar till slut vart jag så arg att den åkte i backen, guess what?
Krasch!!! kanse satt den stopp för förväntningar på nästkommande touch telefon?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar