onsdag 5 mars 2014

Ikväll, äntligen..

hög tid för dressyr träning, längtar!
Får se om jag får nån som filmar, eventuellt..kanse får locka med lite hembak´t?

Lägga till 10min på framridningen, skritten(?) eftersom han stod igår, inte helt ultimat! men jag vill inte paja min rygg direkt efter Laserbehandling så "bara" mocka fick det blir..som Lisa sa, vet inte vad som var bäst..att du inte skulle rida(?), eller bara mocka?

HF hemma idag= Håkan fritt, betyder ingen tid att passa hem. Skönt, för jag tränar sent 19:20 och att man får äta vad man vill, oftast blir det hämt-köp mat men eftersom jag skicka mamsen till Mcdonalds(oops), sjukt osugen på chilil con carne jag hade så får jag väl laga mat idag. 
Jag passar på, min och pappas favorit...kokt falukorv/kokt potatis med senaps sås, yummi!

Tills vidare, ciao..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar