onsdag 19 mars 2014

Hej, i"oväder"..

men varför, varför, varför?!!
Jag hoppas det här är den sista vintern, hur många skulle det vara innan det blir vår? 3, 7?

Dom enda glada över snö är hundarna, eller?
Jag vill inte, sluta, stopp, hatar!

En förkylning börjar smyga sig på, varken tid eller lust med! Man har lurat sig på det vackra vädret som varit tidigare så dom tjocka kläderna har blivit ersatta av tunnare plagg. Halsen började för 2dagar sedan och idag, täppt i näsan.

I helgen ska jag ut med släp, kan det ha försvunnit då? Årets andra tävling, undrar om jag ska ge mig själv en "prestations-present"? 63% och jag köper det lila schbraket?
Jag hade tänkte köpa dom lila lindorna i vilket fall, ska bara hinna dit..kanse idag? Jobbar dock till 18, har beställt en produkt utöver deras sortiment och måste förskottsbetala innan dom kan lägga beställningen!


Isället för dryga timmen kvar på jobbet...3,5timme, kanse kan få lite nytta gjort inför sommarens stora kalas!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar