fredag 7 mars 2014

Ordet FREDAG klingar fint

trots att hela helgen kommer gå i en rasande fart och "häcken full".
Städa, bakas, stallet, fira födelsedag det får nog räcka så!

Nya dag, nya tag som det heter

Jag känner mig tusen gånger piggare än nån annan morgon, var nog bra att jag la mig TIDIGT!
Kanse inte världens roligaste tjej, när man varit borta, kommer hem men jag kände att det verkligen behövdes, att försöka kompensera mitt sällskap ikväll är nog meningslöst, då är det ombytta roller. En sover på soffan klockan 21 och starx därefter har jag tröttnat på att sitta själv;)

Stallet en snabbis efter jobbet, ingen ridning idag. Kanse lite "spa-tid"?
Manen som är mer grå än svart behöver sig en make-over, kanse en dusch med "skrubb" för att hjälpa till fällningen?


Tills vidare, ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar