söndag 14 oktober 2012

Sundsvall- Dag 2

Bra storlek & proportioner
Runda ögon som kunde va mörkare, bra bett, välansatta öron och bra längd
Typisk överlinje, bra kors, tillräckligt välva revben
Bra vinklar, tiptop pälskondition
Välburen svans
Harmoniska stuliga rörelser, bra temprament!
Så hur gick det idag då?
Bra, excellent och CK= Får tävla vidare i bästa hanhund
Och det hade varit lite konstigt om jag hade hamnat på första plats här, konstigt va? Alla vill väl vinna!
Såklart men med en Champion hane framför mig så..fast jag vet att det ör fullt möjligt att det kan bli så, för det har hänt mig..bara för ett par veckor sedan stod jag före henne!
Men jag är jätte nöjd med min andra placering och ett till cert till samlingen
CERT: 3st i Sverige, det sista måste tas efter hunden är 2år så blir dom Svensk Champion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar