lördag 20 oktober 2012

Ledig fredag..igen!

Om ändå varje vecka kunde va så här, jobb månd-torsd!
Nån timmes sovmorgon sen ringde klockan, 09:00 skulle jag befinna mig i Hallstavik hos vetrinären..varför åka så långt?
För lite större saker lönar det sig, mycket bättre priser.
2st hundar som fick narkos, tog tandsten, ryckte en tand, 2st sprutor= 3099kr varv 150kr var schampo..någon som kommit undan billigare?
När vi var klara vid 11.30 så åkte vi och hälsa på Fralla med kompis och min vän, shit vad skönt det var och inte göra nånting från klockan 12 en fredag, jag tom sov en stund på soffan under eftermiddagen och vakna..pigg och dra på trissor jag är fortfrande vaken trots att det är ny dag redan!
Nu är det godbatt, när jag vaknar imorgon ska jag sätta igång, baka & fixa snittar, höstfest i stallet på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar