onsdag 10 oktober 2012

Match making!

Den här matrial sporten är lätt, det ska jag tala om..finns det nåt värre problem?
Införskaffade mig juh en ny ridkavaj, mörk mörk blå och på tävling och det är juh där det gäller vinner man inte, kan man alltid skryta med att man var snyggast på plats, Brollsta´s koncept..väldigt, väldigt viktigt hos oss!
Tycker att det börjar bli dags för en ny plastrong, eller ska man säga..en till! Och som med allt annat inom ridsporten finns det en hel djungel med olika utförande, färger, blingade alla lika fina..

Så vilken väljer man? Hjälp!
Alla är av samma modell men olika blingade
Den röda, jag bara älskar den! Mörk blå kavaj, blå kant på schabraket, svart hårnät, svart hjälm och en röd plastrong det känns inte helt sammansatt, eller? Tre olika färger, känns lite mycket..
Annars älskar jag denna "dubbel" blingade med!



Så min tanke är att designa om den lite i blåa nyanser, problem 2..
Vilken färg på blinget?
                                         Blue Zircon         Capri blue         Sapphire
Fler förslag?

Ja, asså att bara skaffa hästen är juh enkelt men vänta ni bara..när det är dax för match making delen, släppa alla dina andra problem, du har tillräckligt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar