måndag 15 oktober 2012

Lenat själen!

Den lilla "down" svackan tidigare på dagen är nästan borta..iallafall för ett tag, tänk vad stallet, bra ridning och stallkamrater kan göra!
Jag har "bestämt" mig för att försöka släppa lite på mina tankar, att försöka leva istället..jag kommer gå in lite i en egen "bubbla" där det är jag, hundarna och hästen så kommer jag försöka leva lite för själv, vet att jag låter lite konstig..där jag fixar mina saker så skiter jag i resten, man får sköta sig själv helt enkelt!
Funkar inte mina billiga matvanor som korv och makaroner, blodpudding får man köpa sin egna mat, jag blir iallafall mätt för dagen!
Vet inte om jag kommer hjälpa eller stjälpa, men samtidigt orkar jag inte bry mig..att bara få va i stallet utan stress, försöker jag införa lite varje dag, annars kallar plikten till annat..som jag nu skiter i!
Gör inte du det, är det jag som får göra det..gör inte jag det nu så får..det se ut som det gör!
På min egna stig..god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar