fredag 7 september 2012

Jag ska bara..

Åka t Väsby och köpa sadelgjords tunneln, och där rök tusen lappen igen..börjar likna vanlig vardag igen, nudelvarnings-ont-i-magen..
Ska vi åka ner på centrum och kolla?
Att det var så stort visste jag inte med 2st barn 1år som hela tiden skulle rymma ur vagnen och en 3-åring som gärna börja utforska området utanför synhåll från morsan..vart fan tog han vägen nu då? Hallå hej familj Taikon är på shopping! 1-åring som lekte ofrivillig kurragömna bland HM's kläder, 3-åring som gillar rulltrappor, helt otroligt att man hann titta på nåt.vad fick jag med mig då?
Uppdatering av borstar i ryktlådan
Hårdekorationer t tävlingsfrisyr
En bara-för-att-present
Jag kommer garanterat sova som en stock efter dom här timmarna med 2ungar, man blir juh helt slut..hur fan orkar dom 24/7?

2 kommentarer:

  1. Vems ungar hade du med dig? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om hon vill kännas vid dom, men syrrans..;)

      Radera