torsdag 13 september 2012

En tanke, en handling och allt blir fel!

När känslan är: Jag ger upp!
Tanken var: Jogging, låg o rund form
Handligen blev: Trött ryttare med dåligt tålamod som inte alls red avspänt

Ridningen igår va under min kritik, kanse ville jag ändra för mycket på en gång?
I efterhand skulle jag tro det, efter ryttarnalysen i tisdags fick jag ytterliggare saker att korrigera och jag som precis har börjat hitta det som vi korrigera förra gången inte så lätt och gå vidare till nästa steg när första inte är klart! Dessutom hade jag "vässat" till sporrarna, ny modell man ska inte ändra 2st saker på en dag!
Jag kom tillbaka lite till ful-ridningen som jag egentligen vet inte funkar och ändå gör man det, märkligt hur man själv funkar..måste man göra fel för att göra rätt?

Idag tar jag nya tag och ska försöka göra en sån fantastisk och rättviss träning av just min fantastiska bruna korsnings springare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar