måndag 17 september 2012

Gjorde det omöjliga!

Varje gång har jag funderat över, hur ska man komma upp i dom där procenten? Kommer jag nånsin göra det? kommer jag nånsin få en rosett?

Länge var det oklart om jag skulle komma iväg, kände mig inte redo för att åka själv även fast alla andra trodde på att jag skulle fixa det, kul och höra men tyvärr försvinner inte "oros ontet i magen" inför alla prövningar jag skulle få..eller asså, största "problemet" jag såg var, lastningen även fast där-i-från hem aldrig brukar vara några problem, kanse inte ultimat och börja öva lastning själv på bortaplan! Men nu ska jag öva, jag ska kunna klara mig själv..även fast det är trevligt med sällis!:)

Framridningen var han fin men nu måste jag börja analysera i ännu mindre molekyler, 40min framridning känns som för lång tid det känns som om han blir trött och tappar suget litegrann, nu behövs inte halva tiden till och komma till ridning och få han på tygel, jag vet hur jag ska göra!

63.33%, var det verkligen sant? Har jag lyckas rida ihop det?
Ja, det hade jag..jag hade gjort det "omöjliga", verkligen skit kul..gick in på en delad 3:e plats och det kändes, wow! Tyvärr var det mer än halva startfältet kvar och jag kom snabbt tillbaka till verkligheten, delad 3:e plats kändes lite för bra..men en placering kanse det kan räcka till? Rosett av nån kulör?
Den eviga väntan börja..då kan jag säga, det manliga sällskapet ångra sig snabbt angående att: Klart jag ställer upp för dig;)
Jag trilla nerår i listan, neråt, neråt, neråt..runt 2-2,5timme senare låg jag på delad 8:a, och när 3timmar hade gått och näst sista ryttaren(37) red på 65% då kunde vi åka hem!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar