fredag 21 september 2012

Fredag-mitt i natten!

Trött i kroppen & knoppen, märkligt..så fort man är på väg och ska lägga sig, blir man tvär vaken..irriterande va? Oftast handlar det om ett par minuter innan den tröttheten är ikapp en igen, typ som nu..
Jag som annars är van vid att lägga mig 21, låter tidigt..men inte om klockan ringer 05 på morgonen!
Annars så är den "lugna" helgen fullbokad till max, bakning, fixa present, middags gäster..lite stalltjänst nånstans helst gärna ett hundbad ochså, kanske tavlorna m rosetterna med..ja det räcker så att man kan fylla en annan lugn helg!
Håller på att klutar på 10år med häst-inlägg, där ni får läsa om hur jag som 16-åring vart lovade min första häst efter behandlingshemmet, där min mamma och dåvarande köpte en gård för att jag skulle komma bort från byn, min första (trasiga) häst den snälla lilla fuxen om mitt galna rodeo fullblod, från trav till dressyrhäst till min nuvarande springare som dom flesta känner till vid det här laget tror jag!
Jag säger godnatt imorgon väntar en fullspäckad dag, helt otroligt att jag och min barndomsvän har lyckats styra upp en middag, inte bara snack denna gång!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar