lördag 26 november 2011

När förhoppningen, blir en besvikelse!

Globen, årets höjdpunkt och man spar lite extra på chasen och väntar med shopping till just denna helg och vad händer?
Man hittar inget man vill köpa och dessutom inte till ett riktig bra pris! Att man skulle göra värsta fynden, eller?
Någon som gjort några riktigt riktigt bra fynd? På vad?
Ska juh dit imo igen, ingen vann biljetter till morgonpasset, nåt man ska titta extra på?
Jag funderar på Cartago benskydd, ett par vardags skydd..hitta dom för 699:-, bruna var fina men då fler i stallet köpt, men vill juh inte va en härmis..nämen, Hoppe gjorde sig inte i den sorts bruna heller, såg svarta får det bli!
Annars har jag hamnat i nån sort form av Orange fas, så detta fick jag med mig hem!




Vad tycks? Hiss eller diss?

1 kommentar:

  1. ÄNTIGEN!!!
    Mer "bling-bling till Hoppe!!
    Det är ju det jag ALLTID har sagt!!

    SvaraRadera