fredag 25 november 2011

Min personliga kalender!

dax och börja tänka på 2012 och vilka I-landsproblem man har..vilken kalender ska jag välja?
Igår visa AM sina fina stallkaleder för nästa år..och vart hittar man såna, det ser juh precis ut som L***? Det är juh L****! Nämen..Linda i ett nötskal!
På min min Personliga Kalender så kan man designa sin helt egna, precis så man vill ha den..attans, kan man bara skylla på sig själv sen, ogillas starkt!
Egen bild, olika stl, färggallt, stilrent, blommor, vågor, prickar, hästar, hundar, datumformat, randigt, rutigt..ja, allt!
Så jag funderar på och liva upp min hästdag bok en anning till nästa år och som vanligt är det beslut ångest, vilken bild? Färg? Stl? Pris?
Så här har den sett ut tidigare, en reklam almenacka från jobbet..inte så het?!



Har även börjat fundera på en ordentligt tävlingspärm, vad sägs om dessa?! Snygga va?


Finns hos Sadelmakare Mia Sunnman



Men nu är juh då frågan, vilken bild tycker ni jag ska ta till min personliga kalender?



Bild 1
En rätt dålig bild med vår första placering efter 2(?)års kämpande
Bild 2
Vår första(?) tävling, Vällingby
Bild 3, Botkyrka 2011
Bild 4, ochså Botkyrka 2011
Bild 5

1 kommentar: