onsdag 16 november 2011

Julklapps tips?!

är det för tidigt än? Kanse redan någon som färdig med alla klappar?
I min familj så har vi på senaste åren spelat om Julklapparna, köpt lotter för 100kr/var som vi delar upp och skrapar, vinsten delar vi på! Som ni märkt har fortf inte miljonen träffats in, då hade förmodeligen bloggen beståt av paraply drinkar, stränder och sol!;)
Tradtionen har nu överförts till min andrahands familj och jag, tror inte..att jag är helt klar med vad jag ska köpa!
Måste va nåt som passar både kille och tjej
Max 300kr
Ålder från 22-50
Jag personligen vill juh ge bort nåt som jag även kan tänkas "vinna" själv i spelet, gärna nåt man kan göra ihop med andra, killen/kompisen/föräldren/ ja vem som.
Så nu behöver jag tips på vad jag ska köpa!
Presentkort på nån härlig affär? Upplevelse? Rolig pryl?

1 kommentar:

  1. SV: Mejladressen kommer med, ja. Jag kommer dock inte orka mejla om frambena, har gjort det så enormt många gånger nu :/

    SvaraRadera