onsdag 23 november 2011

Det närmare sig..

årets händelse! Årets höjdpunkt, shoppingen! Är du ute efter nåt speciellt?
Jag städa bort lite i mitt skåp och la upp i garderoberna på vinden,så det ser ut att jag inte har så mkt saker..då måste man väl ändå få handla?
Stockholm internationel Horse show, vilka ska dit?! Vilken dag?
Om jag överhuvudtaget skulle få gå fick jag vika mig detta år och inte få som jag vill..trots att jag försökte in i det sista! En heldag sönd, alla mina stallkamrater orka inte en heldag? Har dom blivit gamla el, och ändå är en av dom bara 1år äldre än mig, el har jag blivit gammal?
Lördagen innebär ingen sovmorgon för mig, Dressyr på högsta nivå står på schemat..ja dock inte för egen del, kommer det nånsin hända? Men det ska bli skit kul, att få sitta där och inspereras och bli super duper ridsugen, taggad till max..kan dom, kan jag! Eller?

Läktare A, sektion 26, rad 14..där är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar