torsdag 30 juni 2011

Min tur finns i Norrköping!

Vad det än är, så lyckas jag alltid roffa åt mig nån form av vinst
Bytte min ena lott, 60kr vunnit..alltid nåt!
Vip-biljetter med småttingarna på Norrköping Horse Show!
Och nu senast jag va där..
Så var vi ute och shoppa/handla, stod på City Gross då Gittan skulle ta ut pengar så hängde jag på det runda bordet precis brevid
Låg gula lappar där, som jag stod och läste på, man skulle ringa in en vinst
Presentkort på City Gross, 500
Gymkort
Och nåt som jag inte minns
Det va liksom ingen tävling med några frågor, så jag ringa in presentkortet, skrev ner mina uppgifter och kasta in lappen i lådan och ryckte på axlarna
Så i förgår fick jag ett SMS
Grattis!
Du har en vinst att göra anspråk på angående de gula lapparna i matbutiken, ring för att göra anspråk på din vinst.
Trodde först att det va et bluff SMS, och tänkte svara jag så blir jag väl 3miljoner fattigare
Tills jag kom på, dom gula lapparna på City Gross, jag hade juh vunnit!
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar