måndag 20 juni 2011

Fortf sliten..

efter helgens bravader..ont i foten har jag oxå, hur lyckas jag?!
Motoriken är väl sådär..
Men i övrigt har jag haft en trevlig helg..i fredags var vi i Åkersberga, käka middag och köra en runda minigolf..när jag gick ut med en hole-in-one på första banan, måste båda gott..hur jag från nästa ledning kunde hamna näst, näst sist fattar jag inte?!
Lördagen bestod mest av stall, ridhus häng..Sandra kom juh till Brollsta för o fika och titta på fölis..sedan begav vi oss, 3st stalltjejor till Nibble ridhus för att kolla på Meggan som hade bokat in sig för Wiger de boer..intressant!
Herregud, fick träningsvärk bara av att sitta på stolen och titta på!
Va mycket kul o titta på och ska försöka efterstäva det han ville, att man inte ska behöva rida så mycket med bena..hästen ska gå av sig själv! Hon fick en tid för söndagen oxå, och där skulle jag vara 12:00 söndag..men, däckad i sängen fick bli mitt nöje!
Även lite ångest över att min häst stått hela helgen..och idag får det blir en "snabbis" i stallet..ska på dressyrmöte med min klubb, Waxholms fältrittklubb!:)
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar