torsdag 16 juni 2011

Hur hade jag reagerat?

I måndags morse på väg till jobbet 05:50 på morgonen och då bor jag rätt avlägset, alla undrar hur man kommer dit..
Iallfall så halvvägs så möts vi att 1st polisbil, därefter bärgare och ännu en polisbil..snopet vad gjorde dom där? Så här tidigt på morgonen?
Men fick vi backa tillbaka och ta andra vägen, tur att den går åt båda hållen!
Såklart blir man nyfiken och när jag skummar igenom Aftonbladet och hör på radion, läs artikel HÄR
I efterhand på ryktes väg från olika håll handla det om ett självmord..? På min färdväg?
Senare under dagen hade dom gått med sökhundar och jag undra vad det var för galning som sprang lös i "vår" skog där hemma? Skulle man våga lämna hemmet med hundar hemma?


OBS: STARK TEXT
Tydligen hade han tagit en vajer, satt runt halsen, gasat o bilen hade börjat brinna..
Men en detalj, dom hade inte hittat huvudet?
Ähh..oki, där var det slut på svamplockningen och mina promenader längs grusvägen!
Fortf inget klart, men huvudet ska ha funnits i bilen..och det hoppas jag innerligt!




Såhär ser platsen ut i efterhand och hör åker man förbi minst 2gg per dag..tanken på att det suttit en ihäljbränd människa där, så nära..? Scary!


Och tanken, tänk ifall man hade varit där först?? Vad hade jag gjort? Hur hade man reagerat? Hade man gått fram o kollat?

Läskig tanke och bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar