lördag 25 juni 2011

Hej hallå..

jag lever, problem med uppdatering på den stationär data som finna i hemmet här..tur att bärbar finns;)
Ännu en Midsommar är averkad och tur att det inte är som förr, när man va liten..fullast vinner!
Nu kan jag med ett leénde gå förbi dom sängliggandes och gör precis vad jag vill, utan att jag känner en spy känsla, knack i huvudet och allmänt seg..nä, den tiden är fröbi nu!
Vad har jag gjort då?
Ja, det enda vi gör här är äter, äter, äter gå en sväng med hundarna och sedan äter, äter, äter vi! Jag som skulle hålla igen..det går inte här!
Jo, jag har juh faktiskt varit på en "liten" shopping runda..mest på jakt efter födelsedags present till mitt gudbarn, Hugo, mina syrras unge..och mitt i allt eget shoppande så hitta jag det, tillochmed 2st presenter och hans 2st gick på mer än vad jag själv handla "prytel pratter" för..men det är han värd!
Varit lite små seg hela helgen, tror förklaringen kom idag..PMS, helvete..trots ledigt så har jag sovit lite sisådär, en dagen vakna jag av ösregn och andra natten så hade Nalle svalt en pipleksak, så lät det iallafall! Höll på och bli galen rent ut sagt!
Varit en sväng på Smultronstället för en stund sen..för engångs skull så valde jag en av dom "mindre" glassarna och hela gick i, det är som att äta en hel middags måltid..kan rekomenderas, Smultronstället i Söderköping!
Ett urval av menyn..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar