onsdag 29 juni 2011

Nedräkningen har börjat!

det är sant, jag ska till Paris!
Förberelserna har börjat, hjärnan går på hög varv..pirret i magen börjar komma;)
Vilka kläder ska jag ha med mig?
Vilka skor till kläningen?
När ska jag göra iordning hunden?
Alla papper som ska med?
Ska bli oerhört spännade och kul att få se staden och pappret över aktiviteter/sevärdheter är påbörjat..vet inte hur jag ska hinna med allt på 1,5 dag bara?!
Eiffeltornet
Louvren
Triumfbågen
Sacré-couér
Disneyland
Planering av tiden är i fullgång, för att hinna med så mycket som möjligt, gärna allt! Vrider och vänder..
Fler förslag?!

Vad jag ska göra i Paris?
Jo, hundfreak som vi är..ska vi på Världsutställning! Största motståndet jag nånsin säkert kommer få uppleva inom hundvärlden, samt så mycket cottar på ett och samma ställe, 100st! Här i Sverige brukar vi väl va max runt 20st totalt..
Och ännu mer tokig kommer ni väl tycka vi är, när jag säger att vi ska bila ner oxå..9st personer, 3st bilar och sisådär 9st hundar
Vi påbörjar vår resa nästa vecka på Onsdag, första anhalt= Söderköping
Torsdag, då börjar den riktig resan..mot Paris!

Hoppas mitt comviq surf funkar, nån som vet? Funkar det utomlands?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar