onsdag 8 juni 2011

Hela lååånga helgen..

och snart är det helg igen, skönt va?!
För många betyder ledighet kanse uppvilning, uppladdning, lugn o ro, avslappning..jag höjjer snarare tempot känns det som..!?
Mycket som ska hinnas med på så kort tid som möjligt, så man får nån chans "till annat"..men jag gör inte bara dom nödvändigaste sakerna, denna långa helg spendera jag i Söderköping i goda vännerslag varvat med hundutställning i stekande sol och med fokus på solbränna;)
Ett par schyssta ränder här och var blev helgens resultat för mig.
Både lördagen o söndagen stod klockan på rigning, ingen sovmorgon här inte..el jo, söndagen får väl räknas som sovmorgon, klockan ringde juh inte förrens klockan 08..men fick jag önska, sova tills jag vaknar!
Ställde ut egna hunden Bullen på lördagen men en Idrottsplats av gräs är inte hans favorit underlag vilket visa sig i placeringen..vad är den bal på slottet?!
Men det är juh ändå i Paris det gäller..herregud, det är bara veckor kvar innan vi far..spännande värre!
Söndagen var jag handler åt Kennel Absolut Cottes Abby och åt Emmas hund Emmzie..livlig fantasit?!;)

Sådär, då fortsätter jag på gårdagens inlägg..helt plötsligt vart allt bara svart och strömavbrott var ett faktum..och just i skrivande stund så har vi lyckas komma ända till torsdagen vilket gör en halvarbetsdag kvar sen:)


På lördag är det dax för "halvårets" sista tävling, Botkyrka igen..trevlig plats som jag återkommer till gång på gång! Någon som är sugen på att åka med, hojta till?!


Är än så länge ensam chaufför/hästskötare/"ensam" fika/ensam hållredare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar