lördag 2 juli 2011

Hunnit med mycket idag

ställde klockan ifall att, fika vänta med mina "gamla" nyupptagan barndoms vänner stod på schemat och det är lika kul varje, många goda skratt!
Efter det smet jag in på solariumet 20min och hoppas på att ingen såg mig..för då lär dom trott jag va dum i huvudet, 30grader varmt ute, sol och jag går på solariet..ja alla är vi knäppa på vårt egna sätt!
Sedan for jag iväg till stallet, mocka 3st boxar fick stå för dagens stalltjänst..fy fan, svetten bara rann överallt! Tog in hästarna och luften verkligen stod still inne, stackarn börja svettas inne..bestämde mig snabbt både för hästens och mitt eget bästa att inte rida, lite spray träning enbart, då han vid en ålder av 8år är rädd för spary flskor, haha..eller mest lukten tror jag, har hästar lukt sinne?
Slängde mig återigen i en bil som så fort du öppna dörren så ånga det värme, 40grader visa den efter stått i solen..hundarna va hemma ensama så ville hem och släppa ut dom stackarna!
Haft middags sällskap både igår o idag av Peppe och Jenny, grillat och bara hängt..softa dagar och jag har haft 2st softa kvällar i SOFFAN, helt otroligt!
Nu sitter jag och inväntar 22:45 slaget, ridsport på tv:n..varför måste alltid det gå så sent?!
Och inte ens trött är jag..inte för att klaga och jag har aldrig gjort det tidigare på samma viss, men denna värme, den bidrar till min dåliga sömn och ljuset, jag hatar det..jag MÅSTE ha beckmörkt om jag ska kunna sova ordentligt! Vilka jäkla problem man har, vad är era? Har ni nåt "extra" störigt/knasigt problem?
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar