onsdag 20 juli 2011

För "hoppig" eller utstickande?!

Gillar den där lilla extra detaljen som ingen annan har!
Och min närmaste "stor shopping" gäller ett par ridstövlar..ett par lite "finare" som används vid tävling/träning
Har provat ett par Könings och dom satt såklart som en smäck, utan speciall beställning med mina konstiga mått till ben..förutom, ett litet extra tilllägg för 1cm högre!
Älskar deras lilla detalj med kronan på skaftet!
Men så hittat jag juh även dessa, som jag inte kan släppa tanken på!
Och hela tiden försöker jag hitta semester planer via Kalmar, så jag kan kika in och se dom IRL och prova såklart..även dessa verkar finnas för mina konstiga ben utan speciallbeställningar!

Men nu till min fråga, är dessa för "hoppiga?
Eller är det bara en utstickande dressyr stövel?!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar