tisdag 5 juli 2011

Jag är redo!

väskan är HELT färdig packad, med näpp och nöde tryckte jag ner det sista!
Kollo-hundarnas påsar är klara, efter jobbet ska dom lämnas..usch, dom är det jag saknar mest! Hatar och lämna bort dom, men det är på säka ställen så är inte orolig..men finns juh ingen bättre än mig;)
Nalle ska få hänga med lilla ättriga Puma i Betongen/Åkersberga..
Fralla ska få hänga med bitchiga/sura Saiva här sker saker på hennes villkor, han älskar henne hon älskar..?!
Bullen, han ska juh få hänga med..till Paris, tur att jag har nån med mig!
Hemmet är städat och ser ut som jag vill att det ska se ut när jag kommer hem, fler än jag som hatar kaos när man kommer hem?
Hade hoppats att mitt surf funka utomlands, men icke..inge bloggande?!
Ska kolla med morsans TRE surf, abonemang..om det kan funka? Någon som vet?
Ikväll efter dagens alla sysslor, stallet, lämna fralla..och mitt upp i allt så skulle man helt plötsligt ha pass..och det tror ni jag har?!
Nä, ett provesoriskt måste fixas..och det enbart på Arland, gahhh! Har varit mycket disskutioner om dessa pass, måste ha? borde ha? Ska vi ha?
Kolla runt på internet, ringt polisen, ringt passkontoret..
Så läget var så här, att man måste inte ha..men dom rekomenderar ett
Så det är lika bra och "svänga förbi" Arlanda och fixa ett, så man inte står nånstanns..måste ansöka om det nya körkortet, då slipper man pass!
See you..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar